Chewies online dierenwinkel streeft naar een nette en snelle afhandeling van uw bestelling.
Uw bestelling wordt via de PostNL. Als uw bestelling verstuurd is, krijgt u per email het PostNL track en trace nummer toegestuurd, zodat u de verzending van uw bestelling in de gaten kunt houden. Alle bestellingen boven de € 28,00 worden gratis bezorgd (ook in Belgie)
Wilt u uw bestelling direct naar een pick-up van de PostNL laten versturen? Geef dit aan in opmerkingen. De pick-up adressen in uw directe omgeving vind u door uw adres in te vullen onder aan de pagina.
Indien u de optie vooraf betalen heeft gekozen, wordt uw bestelling verzonden wanneer het bedrag bij ons binnen is, dit kan later zijn dan aangegeven op onderstaand bezorgschema.
Bezorgschema indien betaald en op voorraad :
Dag besteld | Tijdstip besteld | Dag bezorgd* |
---|---|---|
Maandag | Voor 16:59* | Dinsdag |
Dinsdag | Voor 16:59* | Woensdag |
Woensdag | Voor 16:59* | Donderdag |
Donderdag | Voor 16:59* | Vrijdag |
Vrijdag | Voor 16:59* | Zaterdag |
Zaterdag | Gehele dag | Dinsdag |
Zondag | Gehele dag | Dinsdag |
* Bovenstaand bezorgschema is van toepassing indien alle producten op voorraad zijn. Mochten er onverhoopt producten niet op voorraad zijn wegens voorraadverschil, wordt u altijd op de hoogte gesteld. Uw bestelling kan dan wat vertraging oplopen.
Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
Bij Chewies online dierenwinkel kunt u kiezen uit 4 verschillende betalingsmogelijkheden :
1) Creditcard betaling
U betaalt vooruit door middel van uw creditcard via ons betalingsplatform Pay.nl. Zodra bij ons de betaling verwerkt is, worden de producten bezorgd volgens het bezorgschema. Chewies zorgt voor een correcte afhandeling van uw betaling.
2) iDeal Betaling
Bij betaling via iDeal komt u in een beveiligde internetomgeving terecht. Hier kunt u veilig en gemakkelijk uw overboeking doen. iDeal betalingen zijn gekoppeld aan onze database en zijn direct zichtbaar op onze rekening. Deze vorm van betalen is het snelst en het gemakkelijkst.
3) Bij ophalen
U kunt uw bestelling in onze winkel afhalen (middels dit aan te geven in opmerkingen). Deze order dient wel online te worden afgerekend. In de winkel betalen is niet langer mogelijk.
4) AfterPay – Achteraf betalen (Nederland)
AfterPay voert voor http://www.chewiesdierenwinkel.nl/ het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.
5) AfterPay – Achteraf betalen (België)
AfterPay voert voor http://www.chewiesdierenwinkel.nl/ het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een betaaloverzicht van AfterPay ontvangt per e-mail. In de online omgeving My AfterPay kunt u uw betaaloverzichten vanaf uw computer of tablet beheren. AfterPay houdt u op de hoogte via e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor u klaar staat. Ter goedkeuring van uw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk uw bestelling betalen met een andere betaalmethode. U kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij u door naar AfterPay.
Bon/Factuur:
Uw bon krijgt u per email toegezonden
Backorders
Indien een product niet voorradig is, komt deze in ons backordersysteem terecht.
Uw bestelling wordt elke dag automatisch gescreend of de producten weer voorradig zijn. Indien de producten weer voorradig zijn, worden deze automatisch verzonden. U ontvangt dan een emailbericht met een PostNL traceercode zodat u het pakket in de gaten kunt houden. Indien de producten binnen 2 weken niet voorradig zijn wordt er automatisch een creditnota aangemaakt en uw producten worden gecrediteerd. U krijgt dan een creditnota met informatie per email toegezonden.
De 10 redenen om bij Chewies te bestellen: | |
---|---|
Scherpe Prijzen | Oordeel en overtuig uzelf wat U kunt besparen! Ontzettend goede aanbiedingen |
Perfecte Service | Uw bestelling wordt netjes thuisbezorgd en u wordt op de hoogte gehouden van de levering |
Supersnelle Levering | 24-uurs bezorgservice u heeft hier helemaal geen omkijken naar |
Zeer Ruim Assortiment | 15.000 producten op de website en zeer veel exclusieve producten |
Vers Voer Garantie | Alle producten hebben een uitstekende houdbaarheidsdatum |
Deskundig Advies | We zijn een gediplomeerd dierenspeciaalzaak en beantwoorden graag uw vragen |
Overzichtelijke Site met veel Informatie | Zo’n goed mogelijk beeld van wat u precies koopt en veel extra informatie |
Correcte Garantie Afhandeling | Wij gaan uiterst zorgvuldig met uw garantie afhandelingen om |
Gecertificeerd | We zijn een Q shops gecertificeerde internetwinkel: wij voldoen aan alle eisen |
Gemakkelijk Bestellen | U kunt via onze online dierenwinkel plaatsen |